JADŁOSPIS

Woda niegazowana do picia dostępna przez cały dzień

 

 

17.12 -  21.12.2018

Poniedziałek

Śniadanie: chleb zwykły i słonecznikowy, masło extra, wędlina  kiełbaska żywiecka , bukiet warzyw ( papryka kolorowa,  pomidor koktajlowy, ogórek świeży ,sałata „rukola”  ) ,  kakao  na mleku

II Śniadanie:½ jabłka

Obiad:zupa barszcz biały z białą kiełbasą , pączki na parze z polewą truskawkową

Podwieczorek: kanapki z pasztetem drobiowym ,ogórek kiszony, herbata owocowa

 

 

Wtorek

Śniadanie:zupa mleczna ( makaron „alfabet”), chlebek zwykły i słonecznikowy,   masło extra, pasta twarogowa z awokado, warzywa (rzodkiewka, szczypior )

II Śniadanie: mandarynka

Obiad: zupa selerowa z ryżem , pieczeń mielona wieprzowo-drobiowa,  ziemniaki , mizeria z jogurtem, lemoniada ( woda , cytryna, miód)

Podwieczorek: galaretka z owocami

 

 

Środa

Śniadanie: Bułeczki wrocławskie, graham, słonecznikowe z serem żółtym , hummus,  masło extra, bukiet warzyw ( papryka różnokolorowa, pomidory koktajlowe, ogórek świeży ,  rzodkiewka),  kakao na mleku

II Śniadanie: mango w paski

Obiad:zupa z fasolki szparagowej, ryż paraboliczny, potrawka z piersi indyka, sur. marchewka z jabłkiem ,kompot jabłkowy

Podwieczorek: kasza manna z musem truskawkowym

 

Czwartek

Śniadanie:Chleb zwykły i słonecznikowy, pasta mięsna (własny przepis),   bukiet warzyw ( pomidorki , sałata „rukola” , ogórek świeży ), kawa na mleku

II śniadanie:pomarańcza

Obiad:zupa jarzynowa z makaronem, ziemniaki ,udka pieczone, sur. marchewka „mini” duszona z masełkiem,  lemoniada ( cytryna , woda, miód)

Podwieczorek: budyń z ananasem

 

 


Piątek

Śniadanie: zupa mleczna (płatki owsiane ), chleb zwykły i  słonecznikowy z masłem extra, dżem truskawkowy                                                                                                                                             
II Śniadanie : ½ banana                                                                                                                
Obiad: Zupa dyniowa , ryba „Miruna „ w sosie greckim ( cebula ,marchewka , seler, pietruszka, przecier pomidorowy ), ziemniaki, kompot owocowy                                                                                                      
Podwieczorek: jogurt naturalny, gruszka

 

 

Z przyczyn niezależnych jadłospis może ulec zmianie

 


OdpowiedzOdpowiedz wszystkimPrzekaż dalej